f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: Rival de loop Nar Özlü Temizleme Sütü

2 Ağustos 2015 Pazar

Rival de loop Nar Özlü Temizleme Sütü

Merhaba kızlar bugün sizlere rival de loop markasına ait narlı yüz temizleme sütünden bahsetmek istiyorum.


Fiyat performans olarak çok başarılı bulduğum rival de loop markası beni bu üründe de şaşırtmadi. Kulanırken zevk aldığım bir ürün haline geldi.
Ürünün yapısı bu şekilde
Bu temizleme sütü günlük cilt temizliği için kullanılıyor.Kremsi bir yapısı ve muhteşem bir kokusu var.
Kokusunu tanımlamam gerekirse nar kabuğunun ve meyvesinin karışımı gibi diyebilirim. Gerçekten o meyveyi yüzüme sürüyormuşum gibi bir his veriyor çok gerçek ve doğal bir koku. Temizlemesinden bahsedecek olursak yüzümü kesinlikle tahriş etmedi veya kurutup germedi. Ürünün yapısı çok kremsi olduğu ve köpürmediği için fazla temizliyormuş gibi bir his uyandırmıyor fakat cildimin temizlendiğini görebiliyorum.Yıkama sonrasi yüzümü yumuşacık hissettim. Ayrıca allontolin ve gliserin ile cildi nemlendirdiğıni söylüyor. Bence doğru yıkama sonrası cildim yumuşacık oluyor. Bu ürün sabah ve akşam kullanımina uygun. Göz çevresi hariç kullanabilirsiniz. Her cilt tipi için uygun. Ben bu ürünü %50 indirimde 5.90tlye aldım.
Benim bu ürün ile ilgili deneyimlerim bunlardı kızlar. Eğer kullandıysanız düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Kendinize çok iyi bakın güzellikler:-) görüşmek üzere.

8 yorum:

  1. bu yeniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    ben bi süredir gitmiyordum rossmanna yeni gelmiş demekki :(
    acilen gitmem lazım yumoş yumoş oluyordun cildin kesin nar bide antioksidan naaptın rossmann gene yollara düşürtücek bu sıcakta beni :))

    YanıtlaSil
  2. Valla ben çok memnun kaldım canım tavsiye ederim :-)

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım blogun paylaşımların çok güzell devam derim izleyici panelini göremedim fatmacığım not defterimdesin blogunda günceleme yaptıkça uğrarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya herkes aynı şeyden bahsediyor benim izleyici grafiğim var ama sizin kastettiğinız farklı herhalde :-(

      Sil
  4. sağlıkla kullan canım, izleyiciler kısmın görülüyor ben de sıkıntı yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım içimi rahatlattın:-)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Aynen arkadaşım:-) nar candır:-D

      Sil