f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: PASTEL DAY LONG LIPCOLOR KİSSPROOF 17 NUMARA

3 Ağustos 2015 Pazartesi

PASTEL DAY LONG LIPCOLOR KİSSPROOF 17 NUMARA

Merhaba güzellikleer:-)
Bugün size uzun günler için kurtarıcı likit rujum olan pastelin day long lipcolor kissproof serisinin 17 numarasından bahsetmek istiyorum:-)


Bu likit ruj kalıcılığı konusunda beni kesinlikle tatmin etti. Yağlı birşey yemezseniz sabah sürdüğünüzde akşama kadar dudağınızda kalacaktır. Ruj likit yapıda olduğu için ilk sürüldüğünde sıvı yapıda ve 5-10 saniye içinde sabitleniyor. Dudaklari biraz kurutuyor fakat lip balmla uygulama yaparsanız o kadar sıkıntı oluşturmuyor sadece kalıcılığından biraz feragat ediyorsunuz. Böyleyken bile kalıcılığı rahat 2-3 saat.
 Aplikatörü gayet güzel. Kullanımı kolay.



Bende ki rengi 17 numara. Harika bir şeftali rengi. İçinde çok güzel altın ışıltılar var.
Benim için biraz iddialı bir renk çünkü ışıkta altın yansımalar kendini fazla gösteriyor. Ben bu rengi gece makyajında kullanmayı çok seviyorum. Görüntüsü ne çok abartı ne çok sade.

Bu ürünü rossman indiriminde 13tl gibi bir fiyata aldım. Şu an ki fiyatı 18.90. Bence kalıcılığı ve renklerinin güzelliği göz önüne aldığında bu fiyat komik derecede uygun bence. Kısacası ben bu ürünü çok severek kullanıyorum kızlar:-) kesinlikle tavsiye ederim. Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Kendinize çok iyi bakın.
                                   Mutlu kalın:-)

19 yorum:

  1. bu ürünü ben de severek kullanıyorum anlatımınıza bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. rengi .çok tatlıymış mutlaka bakacağım bu ürüne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5ve20 numarayı da tavsiye ederim tatlım onlara da bir bak gitmişken:-)

      Sil
  3. Merhabalar bu rujun kırmızısını düğünümde kullandım gayet de güzel hiç çıkmadı :)

    YanıtlaSil
  4. bu seriyi çok seviyorum özel günler için kırmızı olanını arıyorum ama buna da bakacağım mutlaka eline saglık tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlım görevimiz:-) bence gitmişken 20 ve 5 numaraya da bak kredi kartım son nefesini titreyerek ve öksürerek vermemis olsaydı onları da alacaktım. Ama bayram indirimleri beni perişan etti :-D

      Sil
  5. çok güzel bi renk güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  6. bende de bu serinin 17 numarası hariç her rengi var. 17 numarasını hiç bir yerde bulamadım gitti :( çokta güzelmiş rengi güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17ye ölünür. Futbolcu olsam sırt numaramı 17 yaptırırdim o derece:-D

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Tadı yok bence tabi tebeşir yediysen ateşini yükseltmek için daha önce tadını ona benzetebiliriz:-Dşaka bir yana ben vanilyalı yoğun bir koku alıyorum o yüzden tadı olmamasına rağmen vanilya yiyormuş gibi bir hissiyat veriyor:-)

      Sil
  8. şu kissprooflardan bi ben alamadım ya :) ben de sizi takibe aldım, takibiniz ve yazınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. bence de çok güzel bi seri ama ben de bu renk yok :( takibe aldım sizi ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil