f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: GRATİS HAFTA SONU ESSENCE İNDİRİMİ

10 Ağustos 2015 Pazartesi

GRATİS HAFTA SONU ESSENCE İNDİRİMİ

Merhabalar sevgili okurlar, bugün sizlere hafta sonu gratis'in yaptığı essence %50 indiriminden bahsetmek istiyorum. Tabi ben essence'in bütün ürünlerinde %50 indirim var sandım ama sadece seçili ürünlerde varmış. Büyük bir hayal kırıklığına ugrasamda oraya kadar gitmişken indirimli ürünlerden beğendiklerimi aldım.
Aldıklarım bunlar sevgili okurlarım:-)
 Bu renkli ve simli dudak balmları normalde 3.90tl fakat %50 indirimde tanesini 1.80tl ye aldım. Nerdeyse bedava olacakmis zor tutmuşlar kendilerini :-D
 iki tane ruj aldım biri yarı mat biri saten yapıda. Mat olan oh so mat isimli ruj 4.50tl all about cup cake isimli ruj 3.50tl'ye inmişti hemen onlardanda birer tane kaptım:-)

 essence'in göz altı kapatıcısı 2.50tlydi normalde hiç kullanmam göz altı kapatıcı ama bu kadar uygun fiyatı bulmuşken denememek ayıp olurdu doğrusu:-)
 far paletimız gri metalik renklerden oluşuyor içerisinde hiç mat far yok. 6tl gibi bir fiyatı var.

 evde maskara doluydu almayacaktım ama essence'in hiçbir maskarasını kullanmadim bugüne kadar o yüzden sırf deneyim sahibi olmak için fiyatı da 5tlye düşmüşken bir tane aldım.

Evet kızlar benim için bu hafta sonu indirimi amacına ulaştı diyebilirim. İstediğim çoğu üründe indirim yoktu ama olsun onların yerine yeni ürünler denemek daha yararlı olabilir. Ürünleri denediğimde düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım. Umarım aldıklarımı beğenmişsinizdir. Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın. Mutlu kalın:-)

16 yorum:

  1. ben bu indirimi nasıl kaçırdım yaa :( çok güzelmiş canım hepsi güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben gratisi twiterda favorilerime ekledim hafta sonları hangi ürünlerde indirim yapacağını oradan duyuyorum sana da tavsiye ederim kesinlikle hiçbir indirimi kaçırmazsin:-)

      Sil
  2. Güle güle kullan şekerim.Essence hem uygun hem de kaliteli ürünleri olan bir marka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum aldığım ürünleri denemeye başladım ve hepsinden ayrı ayrı memnun kaldım iyi dileklerin için çok teşekkürler canım:-)

      Sil
  3. Çok güzel şeyler bulmuşsun :) Hafta sonu tatildeydim kaçırdık mı u güzel indirimi şimdi :)

    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiyamam ya bir daha ki indirime artık canım sık sık indirim yapıyor zaten:-)

      Sil
  4. Fiyatları cidden çok uygunmuş hepsi çok güzel ama en çok rujların rengini beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. aldıklarını iyi günlerde kullan ttlım :)

    YanıtlaSil
  6. gle güle kullan cnm :). deneyımlerini bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki en yakın zamanda düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım canım:-)

      Sil
  7. güle güle kullan canım aldıklarını dönüşüm biraz geç oldu kusura bakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:-)estağfurullah:-)

      Sil
  8. Aman TANRIM dedim, benim neden haberim yoktu :O Çok iyiymiş ya vallaa, güle güle kullan canım ^-^

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullanın, göz altı kapatıcısı hakkında blog yazmanı bekliyorum :)

    YanıtlaSil