f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: ESSENCE XXXL LONGLASTİNG LİPGLOSS THE MATT

12 Ağustos 2015 Çarşamba

ESSENCE XXXL LONGLASTİNG LİPGLOSS THE MATT

 Merhaba sevgili okurlar, bu yazımda sizlere müthiş bir lipglossdan bahsetmek istiyorum. Kendisini bir blogger arkadaştan duymuştum. Ve hemen gidip kendisini satın aldım.
Yapısı tam anlamıyla mat. İnanılmaz bir görüntü veriyor. Şu an indirimde ve fiyatı 4.25tl. Kesinlikle bu fiyat bu ürün için bedava. 

 Kokusu muhteşem. Tadı da şekerli:-) Bendeki numarası 06 soft nude. Sürüldüğünde gerçekten dudaklari çok doğal ve çok güzel gösteriyor.
Bende kesinlikle çizgilere dolmadı. Kalıcılığı çok uzun değil. Dudak içinde uzama yapmadı.
Ben bu üründen çok memnun kaldım ve hepinize rahatlıkla tavsiye ediyorum kızlar:-)
Umarım görüşlerinizi benimle paylaşırsınız. Kendinize çok iyi bakın. Görüşmek üzere:-)

13 yorum:

  1. bu seri çok başarılı bence de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ve fiyatı çok uygun:-)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İndirimdeyken kesinlikle almalısin;-)

      Sil
  3. rengi gerçekten çok hoş ve fiyatı da oldukça uygunmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ayrıca piyasada mat gloss bulmak çok zor kesinlikle bir şans ver:-)

      Sil
  4. bir türlü bulamadığım çok merak ettiğim bir ürün umarım en yakın zamanda kavusurum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir tek gratis ve rossmanda gördüm canım istersen farklı şubelerine bakabilirsin

      Sil
    2. Ben bir tek gratis ve rossmanda gördüm canım istersen farklı şubelerine bakabilirsin

      Sil
    3. Ben bir tek gratis ve rossmanda gördüm canım istersen farklı şubelerine bakabilirsin

      Sil
  5. Merhaba takibe aldim sziii :) blogumada beklerim

    YanıtlaSil
  6. ben bu ürünü cok merak ediyorum en kısa zamanda alıcam sanırım. rengi okadar güzel ki bütün rujlarımın 1-0 önünde suan :)

    YanıtlaSil
  7. Selam,
    Başarılı bir ton bence de:)
    Ben de sizi beklerim sayfama ziyarete, katılırsanız sevinirim:)
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil