f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: ESSENCE EYEBROW STYLİST KAŞ KİTİ

8 Ağustos 2015 Cumartesi

ESSENCE EYEBROW STYLİST KAŞ KİTİ

Merhabalar sevgili gençler ve her daim genç kalanlar:-)
Bugün sizlere son zamanlarda makyajımın olmazsa olmazı haline gelen essence'in kaş kitinden bahsetmek istiyorum.
Kendisi ile öyle büyük bir aşk yaşıyoruz ki normal bir sunumu değil mum ışığında romantik bir sunumu hakettiğini düşündüm:-D
Parçaları bu şekilde, içinden plastik bir tabaka üzerinde ikili far ve incecik açılı bir fırça çıkıyor
Ben en çok sağ tarafta ki küllü kahve rengini kullanıyorum.

Elimin üzerinde gördüğünüz renklerden sol tarafta ki renk tam anlamı ile benim kaşlarım için üretilmiş.
Yakından görelim

Şu soldaki rengin güzelliğine bakar misiniz. Benim kaşlarım biraz boştu fakat bugüne kadar hiç kaşlarımı doldurmayı düşünmemistim. Bu işlem bana kendimi sahtekar gibi hissettiriyordu. Aklıma kalemle çizilmiş kadar keskin ve koyu renkte kaşlar geliyordu niyeyse:-D ama bu ürünü aldığımdan beri hiç makyaj yapmasam bile mutlaka kaşlarımı dolduruyorum. Farların kalıcılığı da çok güzel. Eve gelip makyaj temizleme suyu ile çıkartana kadar yerli yerinde duruyor. Fiyatı da 9.90 bence kesinlikle kaçmaz sevgili dostlar;-)

18 yorum:

  1. Elimdeki kaş ürünleri bitmeye yakın alıcam bu kiti çok memnun kalanı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun kalacağına eminim canım:-)

      Sil
  2. merhaba blogunu takiteyim bende beklerim :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum canım bloğuma hoş geldin:-)

      Sil
  3. söylemiştin ya. gece ve gündüz, tom cruise, şimdi izlendim. çok şirin filmdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hatırlatınca tekrar izleyesim geldi gerçekten güzeldi:-)

      Sil
  4. Merhaba iyadeyi ziyarete geldim artık bende takipteyim
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdin canım:-)

      Sil
  5. Şu dövme kaş yaptıranlara sinir oluyordum artık görünce direk bunu göstereceğim onlara..:D Çok güzel bir ürün bu arada,o küllü kahve rengini bende çok beğendim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar doğal duruyor ki artık kaşlarımı boyarken kendimi sahte hissetmiyorum kesinlikle çok güzel:-)

      Sil
    2. O kadar doğal duruyor ki artık kaşlarımı boyarken kendimi sahte hissetmiyorum kesinlikle çok güzel:-)

      Sil
  6. Merhaba canım blogunu takipteyim banada beklerim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:-)bende takipteyim:-)

      Sil
  7. bugünkü son yazıma bi baksanaaaa noluuur. bi arkadaşımızın kozmetik çekilişini duyurdum. yeni daha yaa bi de 13 yaşında. kimse katılmıyo çekilişe. hadi ama sen katılsanaaa. bi de duyursana blogunda yaaa noluur benim içiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyurdum bloğumda hayırlısı olsun:-)

      Sil
    2. Duyurdum bloğumda hayırlısı olsun:-)

      Sil
    3. Duyurdum bloğumda hayırlısı olsun:-)

      Sil
  8. Yeni bloguma bekliyrm. Sizi takipteyim
    okurkiz.wordpress.com

    YanıtlaSil