f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: ROSSMANN'dan KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ

2 Temmuz 2015 Perşembe

ROSSMANN'dan KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ

Sevgili okurlar sizlere yaptığım küçük bir alışverişi göstermek istiyorum. Kozmetik öyle bir aşk ki ne oruç ne yorgunluk dinlemiyor, ezan okunmasına dakikalar kala sizi kozmetiklerin içine atıveriyor. Birkaç parça da olsa size mutlaka bir şeyler aldırıyor. Işte size göstereceğim de öyle bir alışveriş.
Gördüğünüz gibi fazla bir şey almadım. Aldığım birkaç ürün daha var fakat konuyla alakası olmadığı için resimde bulunmuyorlar:-)
Resimden de anladığınız üzere Rossmann'ın yeni kataloğu çıktı. İlgilenenlerin dikkatine:-)

1.PASTEL NUDE RUJ

Bu ruju diğer bloglarda da mutlaka duydunuz. Pastel'in yeni çıkan güzel bir serisi. Anlaşılan pastel de diğer markalar gibi nude rüzgarına yakalanmış.:-) Bence çok da güzel olmuş. Neden derseniz pastel'in şu ana kadar kullandığım hiçbir ürünü beni yanıltmadığı gibi bu ruj
 da yanıltmadı. Sürümü yumuşacık resmen dudağınızda kayıyor. Rengi de bir harika
Bende ki renk serinin diğer renklerine göre biraz daha koyu, numarası 536.

İlk izlenimimi soracak olursanız bu ruju çok sevdim. Dediğim gibi sürümü çok kolay.  Dudağınızdan adeta kayıyor. Rengi de çok güzel bir kahve şeftali
Dudağı kurutmuyor. Çizgi çizgi göstermiyor. Kalıcılığı hakkında bir yorum yapmayacağım henüz o kadar kullanmadim. Şimdilik kendisini çok begendim. Fiyatı 12.50 tl civarı. Tendeki görünümü bu şekilde

2.ESSENCE KAŞ KİTİ
Bu ürün küllü kahve ve koyu kahve olmak üzere iki renkten oluşuyor. Paketi açtığınızda ürünün içinden enteresan parçalar çıkıyor
Hepsi Almanca olduğu için hiçbir şey anlamadim.:-D 
Ne idüğü belirsiz bir şey:-D
Böyle mini mini bir fırçasi var umarım güzeldir.
Kaş kitini deneme fırsatı bulamadim. Yakında detaylı incelemesini bloğumda bulabilirsiniz:-)

3.ROSSMANN KULAK PAMUGU
Bu pamuk hakkında hiçbir fikrim yok açıkçası ilgilenmiyorum da. Benim tek ilgilendiğim kutusu:-) kutusu gerçekten hoşuma gitti. 
Sadece kutusu için aldım diyebilirim:-) Eve gelir gelmez de icinde ki pamukları başka bir kutuya koydum ve içine lip balmlarımı sıraladım:-) Fiyati 3.90 olması gerek:-)

Umarım aldıklarımı beğenmişsinizdir. Bu ürünlerin içinde kullandıklarınız var mi? Siz neler düşünüyorsunuz? Paylaşırsanız çok sevinirim:-) bloğumu takip ederseniz her gün hatta günde iki kez yazdığım yazılar hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Kendinize çok iyi bakın kızlar hoşçakalın:-)

6 yorum:

  1. Looks lovely!
    http://juliaspuellaaeterna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Thanks honey:-) I coming your's blog.

    YanıtlaSil
  3. kaş kitinin içerisindekiler şablon :)
    mesela benim gibi kaş özürlü kişiler kaşlarının üzerine koyuyor ve içini boyuyor aynı şablondaki gibi kaşım oluyor :)
    hepsini güle güle kullanın rujun rengi tek kelimeyle harika

    YanıtlaSil
  4. Vay çok iyiymis:-Dgerçi bende öyle birşey olduğunu tahmin etmiştim ama onu kasıma koyup boyayamam asla iğrenç olur:-Dçok teşekkür ederim canım :-)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bilgiler için teşekkürler canım. iadeyi ziyarete geldim. Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım yazılarıni zevkle okuyorum:-)

      Sil