f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: ROSSMANN 2015 BAYRAM İNDİRİMİ

14 Temmuz 2015 Salı

ROSSMANN 2015 BAYRAM İNDİRİMİ


Merhaba gençler ve daima genç kalanlar
Bugün sizlere rossmann bayram indiriminden yaptığım alışverişi göstermek istiyorum.
Zaten normalde uygun olan fiyatlarıyla gönlümüzü çalan rossmann bir de bayram indirimine girince tadından yenmez olmuş. Nerdeyse bütün maaşımı rossmannda bırakacaktim ama çok şükür henüz iradem ölmemiş kendimi durdurabildim:-)

Evet kızlar aldıklarım bunlar:-) tek tek inceleyecek olursak,
1- NAR ÖZLÜ TEMİZLEME SÜTÜ
Bu ürün her cilt tipine uygun günlük cilt temizliği için geliştirilmiş. İçinde nar özü, beyaz çay ve gliserin bulunduruyor. Satıcı güzel bir temizleyici olduğunu aynı zamanda yüze bakım yaptığını söyledi. Sabah ve akşam kullanıma uygunmuş. İ̇nşallah memnun kalırım. Fiyatı 5.99 aynı zamanda kasada da %20 gibi bir indirim uyguluyorlar resmen komik bir fiyat. Denemeye değer.

2-BAKIM VE TEMİZLEME TONİĞİ ALKOLLÜ
Normal ve karma cilt tipine uygun olarak üretilmiş bu ürün içerisinde alkol bulundurduğu için beni biraz düşündürdü. Çünkü alkollü ürünleri kullanmayı pek sevmiyorum.
Fiyatının çok düşük olmasından dolayı bir fırsat vermek istedim. İçerisinde gingo ve salatalık özü içeriyormuş. Aynı zamanda silikon ve paraben içermiyormuş. Göz çevresi hariç tüm yüze uygun.Umarım memnun kalırım. Bunun da fiyatı 5.99 olması gerek.


3-YAĞ BAZLI SEYAHAT BOY GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİSİ
Bu ürün içerisinde salatalık özü aloe vera ve ginko bulunduruyor. Paraben, parfüm ve silikon içermiyor.Fiyatının çok uygun olması ve küçük boyutta olması nedeniyle bir denemek istedim. Fiyatı 2tl

4-HYDRO 3'Ü BİR ARADA ETKİLİ GÖZ ÇEVRESİ ROLL-ON
Her cilt tipine uygun içerisinde hindistan cevizi ada çayı içeren 24 saat etkili nemlendirme sağlayan bir ürün olduğu belirtilmiş. İçerisinde kafein bulundurdugunu ve göz altı morluklarına iyi geldiğini iddia ediyor. Sabah akşam kullanıma uygunmuş. Silikon paraben parfüm ve renklendirici içermiyor.6 ay kullanım süresi var. İndirimli fiyatı 10tl.




5-MAYBELLİNE COLOR TATTOO ON AND ON         BRONZE
Maybelline'in çok sevilen krem farlarından on and on bronze rengi harika bir kahve altın sarısı rengi tam sür çık farı. Uzun zamandır arıyordum ama hep reyonda kalmamis oluyordu. Bu gün şansa hem ürünü buldum hemde indirimdeydi. Fiyatı 12 küsur tl.



6-PASTEL WATERPROOF VOLUME MASCARA 
Bu mor maskaraya hem ben hem de orada ki diğer müşteriler bayıldı. İndirimde yaklaşık 12 lira gibi ücrete sahip olabilirsiniz. Kullandıktan sonra ayrıntılı incelememi blogda bulabilirsiniz.


7-PASTEL DAY LONG LIPCOLOR
Bu ürünü satıcı kız tavsiye etti. Çok kalıcı olduğunu ve çok satıldığını söyledi. Bende kalıcılığı test etmek için aldım. Kalıcılığıni deneme fırsatı bulduğumda sizinle paylaşacağım:-) yaklaşık 13 tl.



8-FLORMAR WİLLOW BUNCH OJE
Bu ojenin tam anlamıyla hastası oldum. Deneme ve düşüncelerimi ayrıntılı olarak paylaşacağım.

Evet kızlar benim aldıklarım bu kadar. İndirimden siz neler aldınız. Neler düşünüyorsunuz benimle paylaşırsanız çok memnun olurum:-) Görüşmek üzere.


8 yorum:

  1. pastel maskara çok güzel renk veriyor ama çıkarması ölüm:)
    güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi o kadar güzel ki artık zorluklarına katlanacağım:-) iyi dileklerin için çok teşekkürler canım:-)

      Sil
  2. Göz altı ürününü çok merak ettim. Dilerim aradığımı bunda bulurum. İndirimi haber verdiğiniz için ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ucuz olmasından dolayı denemeye değer diye düşündüm canım:-)

      Sil
  3. güle güle kullan canım hepsini:) gözçevresi rollonunu merak ettim kulolandıktan sonra yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir süre kullanıp düşüncelerimi paylaşacağım canım etkilerinden ve sonuçtan emin olduktan sonra yorumlarimı sizinle paylaşmaktan memnun olurum:-)

      Sil
  4. Hmm beş numarayı ilk kez gördüm ve çok beğendim. Acaba bayram bitmeden onun hakkındaki yorumunu yazabilir misin? İyiyse ben de faydalanayım :D

    YanıtlaSil