f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: RİVAL DE YOUNG NAİL FRUITS TIRNAK SÜSÜ

31 Temmuz 2015 Cuma

RİVAL DE YOUNG NAİL FRUITS TIRNAK SÜSÜ

Kızlar az önce aldığım tirnak süslerine bayılacaksınız.
 Ne kadar güzeller şunlara bir bakın:-)

Küçücük silikonumsu yapraklardan oluşuyorlar. İnce olduğu için yapıştırmakta sorun yaşamadım.

Aklınız gelebilecek bütün meyveler var diyebilirim. Çoook güzeller:-)


Ben bunları cecile tirnak cilasıyla uyguladım. İlk önce bir kat cila çektim. Sonra üzerine meyveyi yapıştırıp tekrar cilaladim. Hemen yapıştılar.
 Siz sabitlemek için iki kat cila da çekebilirsiniz. Ben bu uygulamayı yaptıktan sonra defalarca elimi yıkadım çıkmadıklar. Çıkartma işlemini aseton yardımıyla kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz. Sonuçtan son derece memnun kaldim.

Bu ürünü rossmanlardan 3.90tl ye edinebilirsiniz. Umarım benim kadar sizde beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim:-) kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere:-)

10 yorum:

  1. Çok şekerler! Yaz için ideal :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlılar ya :) genelde kısa sürede çıktıkarı için almak istemiyordum fakat buna göz atacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnunum canım kesinlikle tavsiye ederim:-) ayrıca çoook şirinler:-)

      Sil
  3. çok ama çok şekerler
    fiyat bide 3,90 işte rossmann farkı :)
    rival de loop young hiç denk gelmedim bu tırnak süslerini tez zamand abi erken rossmann ziyaretifarz oldu başka çeşitleride varmıydı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de aynı kutuda sim var canım gri başka yok meyveli olanı kesinlikle tavsiye ederim:-)

      Sil
  4. Çok tatlı bunlar bayıldımm kesinlikle bende edineceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım kesinlikle edin:-)

      Sil
  5. Aayyy resmen bayıldım :) Tatile çıkmadan almam lazım :) Teşekkür ederim canım..

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım:-) güzel yorumların için ben teşekkür ederim:-)

      Sil